Často kladené dotazy - FAQ

Časté dotazy

Zde odpovídáme na Vaše dotazy, které se týkají našich služeb

Jak mám nastavit server odchozí pošty?

Pro správnou funkčnost odesílání pošty v naší síti by mělo být nastavení následující:

Jak mám postupovat pokud přestane fungovat internet?

Nejdříve zkontrolujte, zda je správně připojen síťový kabel v počítači a také, zda je povolená síťová karta (Start-Nastavení-Síťová připojení-Připojení k místní síti). Pokud je vše v pořádku, zkuste na několik sekund odpojit router od napájení, pokud se do půl minuty internet nerozběhne nahlaste závadu na servisní číslo 467 771 321 (záznamník) a naši technici nejpozději do druhého pracovního dne závadu vyřeší.

Poptávám připojení k internetu. Prosím informaci o ceně za připojení a termínu případné montáže. Děkuji.

Dobrý den, při smlouvě na 24 měsíců se zřizovací poplatek ani montáž zařízení neúčtuje. Při smlouvě na dobu neurčitou je zřizovací poplatek 750,-Kč + montáž. U instalací v sesíťovaných bytových domech stačí pouze aktivovat stávající zásuvku. Termín realizace je obvykle do tří dnů od objednávky.

Máte nastavenou FUP politiku u sdílených linek?

U žádného z našich internetových tarifů nepoužíváme FUP politiku.

Lze využívat IP telefonii u vašeho Internetu?

Ano, naše síť je vhodná pro IP telefonii. Mnoho našich zákazníků tuto službu využívá.

Jaká je možnost využívat služby  IPTV (televize přes internet)  u vašich přípojek?

Pro sledování televize přes internet doporučujeme využít námi nabízenou službu OMEGA tv. Služby IPTV jsou naprosto bezproblémové u všech přípojek v optické síti LANŠKROUN.NET a u všech přípojek v síti KTV. U bezdrátových přípojek doporučujeme pro bezproblémové sledování televize tarif Standard nebo Premium.

Kde najdu oficiální dokumenty k vašim službám?

Některé jsou ke stažení přímo zde na stránkách – Jakékoliv další dokumenty, jako například návrh smlouvy Vám zašleme na požádání.

Jakou technologii používáte pro připojení zákazníků?

Kvalita je pro nás zcela zásadní. Většina zákazníků v Lanškrouně a Rudolticích je připojena na 1Gb optické síti s nepřekonatelnými parametry přípojky. Kde není optická síť k dispozici, připojujeme jednotlivé účastníky bezdrátovými stanicemi na platformě Mikrotik RouterBoard. Nepoužíváme základní „ápéčka“, jako konkurence! Proto při přechodu z konkurenční sítě obvykle nelze zařízení použít. Bytové domy jsou sesíťované a jsou připojeny buď přímo na optickou síť, nebo 100Mbps profesionálními pojítky na frekvenci 10,5GHz.

Chtěl jsem se zeptat, jestli v blízké budoucnosti uvažujete o navýšení rychlosti k zákazníkům za nezměněný měsíční poplatek.

Naše společnost postupně navyšuje přenosové rychlosti směrem ke koncovým zákazníkům. Za 9 let existence sítě Lanškroun.net se postupně zvedl například tarif PREMIUM ze 4Mbps na 160Mbps. Naším cílem je při tomto zvyšování přenosových rychlostí zachovat nejvyšší kvalitu služeb pro všechny zákazníky. Tato činnost sebou nese investice do datových spojů a také fyzické výměny technologií za „propustnější“.  Je pro nás prioritou zachovat spolehlivost a propustnost sítě a tu by neuvážený krok s navýšením rychlostí bez předchozích příprav sítě na zvýšené zatížení mohl ohrozit.

Aktuálně je v naší síti připojeno 5341 zákazníků.

Kontakt

  • OMEGA tech s.r.o.
  • Nádražní 85
  • 563 01 Lanškroun
  • omega@omegatech.cz
  • +420 465 324 769
  •  
  • servisní linka - poruchy
    +420 467 771 321