Hledáte informaci, potřebujete pomoc či poradit?

Nejste v tom sami, pokud váš dotaz nenaleznete níže, neváhejte napsat přímo nám.
Rádi vám pomůžeme.

-

Jak se stát naším zákazníkem?

Vybrali jste si službu, kterou prostě musíte mít? Skvělé!
Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo se za námi zastavte osobně na naší prodejně. Vše pro vás rádi zařídíme.
Není potřeba mít strach, je to opravdu jednoduché.

  1. Stavte se u nás na prodejně nebo zavolejte.
  2. Vyberte si službu a tarif.

    Internetové tarify

    Tarify kabelové televize

    Tarify OMEGA TV

  3. Zvolte si způsob uzavření smlouvy.

    Smlouva se závazkem na 24 měsíců

    Nehradíte zřizovací poplatek.
    3 hodiny práce spojených s instalací máte v ceně.

    Smlouva na dobu neurčitou

    Neradi se vážete, s námi nemusíte.
    Uhraďte zřizovací poplatek a práci techniků a jste bez závazku.

  4. Pohodlně se usaďte a v domluvený termín připojení začněte službu využívat. O vše ostatní se postaráme.

Jak vybrat vhodné připojení k internetu?

Vybíráte z našich internetových tarifů a nevíte si rady? Jste našimi zákazníky a nejste si jisti, zda zvolený tarif odpovídá vašim potřebám? Pojďme zjistit, co je pro vás nejlepší.

Podle adresy, na které bude připojení instalováno, budete připojeni do naší optické sítě, do sítě kabelové televize nebo do naší bezdrátové internetové sítě. Vždy vám doporučíme to nejlepší.

Pak zvolte některý z našich tarifů:

START

Tarif na běžné prohlížení webových stránek pro 1 až 2 uživatele. Tarif, který je bez omezení rychlosti, ale celkovým nastavením odpovídá základnímu využívání internetu.

STANDARD

Rodinný tarif, který využívá celá rodina na několika zařízeních najednou. Na tomto připojení se počítá s tím, že zatímco budete sledovat internetovou televizi, budou děti projíždět facebook.

PREMIUM

Super rodinný tarif, který ocení především uživatelé on-line her. Chcete pařit online a nenadávat, když si další člen rodiny začne stahovat film? Toto je tarif přesně pro vás.

Račte vybírat a především nás neváhejte kontaktovat.

Nefunkční internet?

Co dělat, když vám zrovna internet nefunguje? Zachovejte chladnou hlavu a žádný stres.
Máme pro vás jednoduché řešení.

  1. Ujistěte se, že máte zapnutou WI-FI a jste připojeni ke správné síti. Je-li toto zařízení připojeno přímo kabelem, zkontrolujte, jestli je kabel zapojen v počítači.
  2. Je čas zařízení restartovat – POZOR RESTART NENÍ RESET!
    Restartujte zařízení, na kterém se připojujete k internetu, tedy vypněte toto zařízení a po chvíli ho opět zapněte. Restartujte také WI-FI router, pokud přes něj vstupujete na internet, opět ho tedy vytáhněte z elektřiny a po minutě ho opět zapojte zpět do elektřiny. Restartujte napájení antény, vypojte z elektřiny napájení antény, počkejte přibližně minutu a vraťte ho zpět.

    Restartování je velmi často nejkratší cesta k zprovoznění internetu.
  3. Předchozí kroky nepomohly? Nic se neděje. Zavolejte na naší servisní linku. Pokud slyšíte záznamník, je to naprosto správně, zanechte vzkaz. Vaše zpráva se totiž hned odesílá servisnímu technikovi, který Vám pomůže internet opět oživit.

Volejte kdykoliv včetně víkendů.

+420 467 771 321

FUP aneb s omezením, nebo bez?

U žádného z našich tarifů se nesetkáte s FUP, neomezujte se ani vy a stahujte, co hrdlo ráčí.

Jaké používáme technologie?

Již od roku 2003 budujeme a modernizujeme naši internetovou síť. Za tu dobu jsme vystavěli vysokokapacitní páteřní síť, díky níž můžete mít stabilní internetové připojení i vy doma. Celá naše síť je dobře dimenzovaná, tudíž nemění své parametry podle počasí.

V řadě lokalit se také můžete připojit do naší optické metropolitní sítě Lanškroun.net, která využívá nejmodernější technologii přenosu dat pomocí optických vláken. Co víc si přát.

A s čím nejraději pracujeme?

My volíme kvalitu, která nás nezradí.

    

 

Jak nastavit server odchozí pošty?

Nastavte si odesílání pošty, tak ať funguje na jedničku.

Server pro odchozí poštu SMTP: smtp.omegatech.cz nebo smtp.“vase domena“.cz, případně autorizace.

Pokud používáte poštovní služby u jiných subjektů, zjistěte si možnost odesílat poštu přes alternativní port 587 (465) nebo jiným způsobem, který si domluvíte s Vašim poskytovatelem služeb.

 

Servisní linka

+420467771321

Záznamníku se nelekejte. Technik, který drží službu bude volat zpět.

Kontakt na prodejnu

+420465324769